سفارش تبلیغات گوگل ادوردز (google ads) در کرمان
گوگل ادز Google Ads که نام دیگر آن گوگل ادوردز میباشد، در سادهترین توصیف، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که توسط شرکت گوگل راهاندازی شده است. مدیران کسب و کارهای آنلاین با استفاده از تبلیغات گوگل ادز میتوانند آگهیهای تبلیغاتی خود را به تعداد بسیار بالا و مکرر به کاربران گوگل نشان دهند و لیست محصولات خود را به نمایش بگذارند، بصورت سریع پیشنهادهای ویژه برای سرویسهای اینترنتی و خدمات مختلف خود را به دست کاربران اینترنتی برسانند و به طور کلی هرگونه محتوای تبلیغاتی را به صورت تصاویر یا ویدئوهای تبلیغاتی، برای کاربران وبگرد در وبسایتهای مختلف، به نمایش درآورند. درواقع با استفاده از تبلیغات گوگل ادز میتوانید آگهیهای تبلیغاتی خود را در تمامی پلتفرمهایی که تحت سرویسهای شرکت گوگل کار میکنند، به نمایش درآورید.
گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟
زمانی که شما قصد تبلیغات کسب و کار خود را دارید و میخواهید که تعداد کسانی که به وب سایت شما مراجعه میکنند روزانه افزایش داشته باشد، میتوانید از روش استفاده از Google ads استفاده کنید.
تیم ما با هدف تبلیغات در کسب و کار در کرمان و ارائه خدمات گوگل ادز (ادوردز) در کرمان در نظر دارد تا بهترین خدمات را برای توسعه و رشد آمار بازدید کنندگان وب سایت شما به ارمغان آورد. به شما اموزش خواهیم داد که چگونه تبلیغات از طریق گوگل امکان پذیر است و چه بازتابی برای رشد در کسب و کار و تبلیغات شما وجود خواهد داشت.
تبلیغات در گوگل به چه شکل است؟
قطعا برای انکه آمار بازدید و شناس شدن سایت خود را در گوگل بالا ببرید روش های زیادی شنیده اید و یا به شما پیشنهاد شده است. ولی اینکه شما کدام راه را انتخاب کنید و تعیین اینکه کدام راه برای کسب و کار شما مناسب است ممکن است نیازمند تخصص باشد که ما آن را به شما در میان خواهیم گذاشت.
حتما شما هم روزانه تماس هایی از شرکت هایی داشته اید که در راستای تبلیغات کسب و کار با شما ارتباط میگیرند ولیکن اینکه چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید در درجه اول از اهمیت بالایی برخوردار است که در اینجا به چند مزیت گوگل ادز اشاره خواهیم کرد
5مزیت اساسی تبلیغات در گوگل:
۱.افزایش آگاهی برند
۲.نتایجی سریعتر از سئو
۳.افزایش رنک نسبت به رقبا
4. افزایش فروش در کوتاهترین زمان
5. هدفگیری دقیق از هدف مخاطب
گوگل ادورز مقرون به صرفه است
مزیت مقرون به صرفه بودن تنها در صورتی صحیح است که تبلیغات شما با کیفیت بالا انجام شود. شما میتوانید هزینه زیادی برای گوگل ادورز خود انجام دهید ولی اگر کمپین انتخابیتان بهینه نباشد، سودی نخواهید برد.
باتوجه به اینکه ادوردز چندین استراتژی پیشنهادی به شما ارائه میدهد تا به عملکرد مورد نظر خود دست یابید. این استراتژیها محدود به ساختار کمپین نیستند و در صورت لزوم میتوانند در سطوح جزئیتری بر Ad Group یا کلمات کلیدی اعمال شوند.
نرخ تبدیل و یا Conversion به معنی تبدیل است. در گوگل ادوردز به فعالیت خاصی از مشتری یا بازدیدکننده سایت که برای کسب و کار اینترنتی شما مهم تلقی می شود نرخ تبدیل می گویند، مانند خرید آنلاین، عضویت در سایت، پر کردن فرم خبرنامه یا تماس تلفنی.
برای تعیین بودجه مورد نظر برای تبلیغاتتان چندین راه حل وجود دارد:
الف) بودجه بندی هزینه-بر-
کلیک (CPC) ساده در این روش شما بصورت دستی برای هر کلمه کلیدی بودجه مورد نظر خود را اختصاص می دهید.
مزایا: کنترل هزینههای هر کلیک با توجه به هر یک از کلمات کلیدی خاص.
معایب: برای اطمینان از هم سو بودن بودجه بندی با میزان Conversion، به بررسی مداوم نیاز دارد.
ب) پیشنهاد دهی خودکار
در این روش گوگل بصورت خودکار، با در نظر گرفتن چندین پارامتر و میزان حداکثر بودجه تعیین شده برای هر روز به تبلیغات شما بودجه ای اختصاص می دهد تا با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشید.
مزایا: هدف را بدست آوردن بیشترین تعداد کلیک با توجه به بودجه روزانه کمپین شما، قرار میدهد.
معایب: با جذب کلیکهای ارزانتر، بخشی از مخاطبان مشتاق شما را که از طریق کلمات کلیدی که با هزینه بالاتر جذب میشدند را از بین میبرد.
ج) هزینه-بر-کلیکِ (CPC) بهبود یافته
مزایا: گزینه مناسبی برای مالکانی است که زمان کافی برای بهینه سازی منظم بودجه بندی ندارند.
معایب: اگرچه امکان کنترل بیشتری نسبت به بهینه ساز نرخ تبدیل فراهم میکند، اما در نهایت یک سیستم خودکار است که میتواند به طور ناگهانی نتیجه عکس دهد.
د) بهینه ساز نرخ تبدیل گوگل
مزایا: تا حد امکان نرخ تبدیل را افزایش می دهد.
معایب: اگر چند روز عملکرد نامناسبی داشته باشید و نرخ تبدیلتان کم باشد، ممکن است بودجه شما را کاملا استفاده کند زیرا در ایجاد تغییرات، تأخیر نشان میدهد.
همانطور که قبلاً اشاره شد، هیچ راه یکتایی برای اجرای کمپین ادوردز وجود ندارد. هر طرح تجاری نیاز به گذشت زمان و آزمون و خطا دارد تا مشخص شود کدام روش بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما به ارمقان می آورد. پیشنهاد ما این است که از نمونههای کوچک شروع کنید و با بالا رفتن تسلط خود، مقیاس کاری را افزایش دهید. اگر زمان کافی ندارید، به سراغ آژانسی که در ساخت و مدیریت این کمپین ها تخصص دارند بروید.
6. نتایج سریعتری نسبت به سئو کسب کنید
بهینه سازی موتورهای جستجو هنوز فاکتور شماره یک رتبهبندی صفحات وب سایت های پربازدید است. پست ها و صفحاتی که در صفحه یک می بینید فقط با کلمات کلیدی که به دقت تحقیق شده اند آنجا قرار نگرفته اند، بلکه در سایتهایی هستند که در طول زمان تعداد زیادی بک لینک جمعآوری کردهاند. ممکن است سال ها طول بکشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در جایگاه اول برای یک عبارت جستجوی کلمه کلیدی گسترده ببینید. البته برخی از مشاغل هرگز آن را نخواهند دید.
با این حال، هنگامی که با Google شروع به کار می کنید، شانس شما برای جهش تمام نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به طور تصاعدی افزایش می یابد و همچنین آسان تر نیز می شود. شروع به اجرای تبلیغات کنید و شانس اینکه مردم شما را در ابتدای صفحات گوگل ببینند افزایش دهید.
7. ایجاد آگاهی از برند
تقویت نام برند، شخصیت، شهرت و … را برای ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان بسیار ضروری است. هر چه بیشتر این موارد را به طور مداوم تکرار کنید، برند شما قویتر میشود و اعتماد بیشتری نسبت به مشتریان بالقوه کسب میکنید. و اعتماد چیزی است که در نهایت باعث خرید و مشتریان وفادار شما می شود. از طریق شبکه جستجوی تبلیغات، حتی اگر مشتریان بالقوه روی آن کلیک نکنند، برند شما، شعار شما، آنچه ارائه میدهید و هر چیز دیگری که از کپی و برنامههای افزودنی خود برای نمایش استفاده میکنید، میبینند.
چرا از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟
این شبکه جست و جوی پیشرفته بستری برای مشاغل در هر اندازه با بودجه های مختلف و اهداف تبلیغاتی متفاوت دارد. مخاطبان هدف شما حداقل یک بار در زندگی خود از گوگل برای یافتن پاسخ یک مشکل استفاده کرده اند. بنابراین در دریایی از جستجوهای به ظاهر بی پایان 2 تریلیون در سال – چرا یک موقعیت را فراهم نکنید تا ببینید چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟
علاوه بر این، Instapage به تازگی یک راه حل جدید Advertising Attribution را اضافه کرده است، که در آن می توانید هزینه هر بازدیدکننده و هزینه به ازای هر سرنخ را در Instapage، در هر تغییر دنبال کنید. برای دیده شدن تبلیغات خود و استفاده درست با فرایند تبلیغات در گوگل ادز با مشاورین ما در این زمینه در تماس باشید. ما می توانیم بهترین کلمات کلیدی هدف را برای شما براساس بودجه شما در نظر بگیریم و شما را برای رسیدن به هدف مورد نظر هدایت کنیم.
